Zamówienia
Produkty, które mamy na magazynie, zazwyczaj wysyłamy tak, aby dotarły do Ciebie już następnego dnia.
Jeśli zdarzy się, że produkt nie jest dostępny, szybko się z Tobą skontaktujemy i znajdziemy wspólne rozwiązanie.
O każdej zmianie statusu Twojego zamówienia poinformujemy Cię e-mailem.
Poniżej znajdziesz przegląd poszczególnych statusów, dzięki czemu zawsze będziesz wiedzieć, co dzieje się z Twoim zamówieniem:
PRZYJĘTE - Twoje zamówienie zostało zarejestrowane i zaczynamy jego realizację. Oznacza to, że je otrzymaliśmy i przystępujemy do jego realizacji.
REALIZOWANE - Twoje zamówienie zostało przygotowane, spakowane i przekazane kurierowi, który odebrał je od nas po południu. Produkt jest już prawdopodobnie w drodze do Ciebie!
OCZEKUJEMY NA PŁATNOŚĆ - Twoje zamówienie zostanie wysłane natychmiast po zaksięgowaniu płatności. Przelew między bankami może trwać do 48 godzin, ale w ciągu dwóch dni paczka powinna zostać wysłana.
GOTOWE DO ODBIORU W SKLEPIE - Twój produkt jest gotowy do odbioru. Możesz nas odwiedzić w sklepie w Brnie przy Heršpická 814/5a lub w Sviadnovie przy Ostravská 494. Wszystko jest gotowe i czeka na Ciebie!
NIE JEST NA MAGAZYNIE - Produkt, który zamówiłeś, jest obecnie niedostępny i niestety nie możemy go zamówić. Skontaktujemy się z Tobą wkrótce i wspólnie znajdziemy inną opcję, kolor lub model. Zawsze znajdziemy rozwiązanie!
ZAMÓWIONE - Twoje zamówienie zostało zarejestrowane, ale ostatnia sztuka została niestety sprzedana tuż przed Tobą. Dobrą wiadomością jest to, że zamówiliśmy produkt i w ciągu 14 dni będzie u Ciebie.
ANULOWANE - Jeśli uzgodniliśmy anulowanie zamówienia, tym samym je potwierdzamy. Przykro nam, że tym razem się nie udało, ale mamy nadzieję, że następnym razem będzie inaczej!
Jeśli nie otrzymasz od nas e-maila, sprawdź folder spam. Jeśli tam go nie znajdziesz, mogło dojść do błędu – na przykład literówki w adresie e-mail. Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy rozwiązać problem.